Basisgegevens als vrouw, 50 jaar, wonend in noorden des lands, bewust en "happy single"gebleven , dol op de natuur, huisdieren (met name honden/katten), genoeg bezigheden , veel vrijwilligerswerk enz, zegt dit iets?:roll:
Interesse in mystiek, later ook religies beetje, naast een innerlijk leven met een "natuurlijke openheid", die vanuit de kinderjaren al actief was, me ook vaak eenzaam deed voelen en me nooit echt "thuis"voelde in deze wereld, maakte dat ik na aantal diepe ervaringen -en aanvaringen, ging zoeken naar doel en zin van het leven hier op aarde...
Gaandeweg, en nog steeds zag ik (diepere)verbanden duidelijker, met uiteraard de bekende valkuilen en met vele malen "vallen en opstaan" is er intussen heel veel meer stabiliteit gekomen in mijn leven.
Precies op de juiste momenten kwamen er mensen of vrienden op mijn pad, en via lange uitwisselingen, ervaringen ook delen, kwam deze site/forum tot stand.
Pieter hier heeft ons enorm geholpen met zijn ITC ervaringen en deskundigheid, Rob heeft hier de verhalen geschreven (er komen er nog meer die weer beter passen in de eindtijd waarin we leven) en zelf schreef ik in vlagen hier aantal gedichtjes.
Tot zover eerst maar even
groetjes liberty